czwartek, 23 sierpnia 2012

Markowe Szczawiny - Toporzysko

To już koniec naszej tegorocznej długiej wyrypy. W ciągu tygodnia przedeptaliśmy ze Zwardonia na Wielką Raczę, Rycerzową, Krawców Wierch, Halę Miziową  aż na Markowe Szczawiny pod Babią Górą.  Nie mieliśmy zamiaru kończyć na Babiej Górze. Chcieliśmy jeszcze przez Halę Krupową dotrzeć do Toporzyska do Klubu Sportowego " Bór " Niestety poranek na Markowych był jak wiadro zimnej wody na głowę . Dosłownie. Lało a raczej ściana deszczu. Pozostało zejść nam do Zawoi i szukać możliwości przejazdu do Toporzyska.

Mina Joli wszystko mówi. Leje...

Pozostało nam tylko dotrzeć Busami do Toporzyska...

Po krótkim marszu z Toporzyska na polanie ukazują nam się zabudowania stadniny...

Tutaj jest miejsce gdzie rządzą konie...

Zawsze ilekroć tam jestem fascynuje mnie ten Kasztanowiec ze szlakami turystycznymi...

Wszędzie można spotkać konie

A tutaj rządzę ja - Maks

Od poniedziałku do niedzieli przedeptaliśmy grubo ponad setkę kilometrów z plecakami samymi górami bez schodzenia do wsi. Daliśmy radę więc w przyszłym roku taka wakacyjna wyrypa po drugiej stronie Beskidów. Z Krynicy poprzez Beskid Niski w Bieszczady. Zakończymy w moim ukochanym Dziurdziowie.
Ten tydzień dał nam odpowiedź również na pytanie czy my już jesteśmy takimi dziwakami czy też są inni. Są !. Jest ich jakby trochę mniej niż kiedyś ale chyba bardziej są świadomi co robią. Nie spotkaliśmy żadnego obozu wędrownego, żadnej wycieczki zakładowej, żadnej oazy. Tylko indywidualni tacy sami wyrypiarze jak i my.  Pięknie było. Już tęsknię za Beskidami. Ale na koniec wakacji chyba będzie dla mnie niespodzianka. Jedziemy na trzy dni na Małą Fatrę. Na pewno coś napisze. Pozdrawiam  !!!